20 Ağustos 2012 Pazartesi

Büyük Yarak Resimleri













4 yorum:

  1. İstanbul da ikamet eden 40 yaşında yakışıklı ve anlayışlı bir beyim. Yaşıma uygun anlayışlı tesettürlü hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmet40.istanbul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben 180 boy 72 kilo kumral 21cm kalın iri aletimi amında isteyen 0537 921 01 59 amı sulanmış ateşi tavan yapmış yanan sekste deneyimli doyumsuz güvenilir erkek arayan sınırsız fantazi sert hard seks seven genç yaşlı azgın ateşli bay

    anlar lezler evli çiftler gizlilik güven saygı içersinde kaçamak yapmak sert sex boşalmak isterseniz arayın.
    0537 921 01 59 bek..msn.sex_erkeyi@hotmail.com.
    AMCIĞININ SULARI TAŞAKLARIMA AKSIN
    Şu anda orda yanında olduğumu hisset, dudaklarından öperken yavaş yavaş elbiselerini cıkarıyorum, çırılcıplak soyuyorum seni. Soyduktan sonra ellerimin bütün vucudunda gezdiğini hisset. Seni yatağa sırtüstü yatırıp bacaklarını açıyorum, bacaklarının arasına kafamı gömüp amının dudaklarını ayırıyorum ve yalamaya başlıyorum. Önce dudaklarını emiyorum amcığının sonra dilimi sokuyorum deliğine. Mis kokulu amcığının suları ılık ılık akıyo dilime. Amın sulanınca sikimi amının dudaklarına yukarı aşağı sürtmeye başlıyorum bir yandan da ellerimle memelerini avuçluyorum. Amın iyice hazır oluyor yarrağımı içine almaya ben memelerini avuçlarken. Taş gibi olmuş sikimi tek seferde amına sokuyorum ve hızlı hızlı sikmeye başlıyorum. Sikimi amına pompalarken memelerinin uçlarını dişliyorum. Sen taşaklarıma doğru defalarca boşalırken amcığını sikmeye devam ediyorum. Sikim tamamen dolunca amının derinliklerine sıcak sıcak döllerimi akıtıyorum. Sikimin inmesine fırsat vermeden amından cıkarıp ağzına sokuyorum. Biriki sokup çıkarmada yeniden hazır oluyor doymak bilmez yarrağım. Arkanı çevirip önümde domaltıyorum, iki deliğin de dayanılmaz görünüyo, hadi sen seç hangisine sokayım, nerenden sikeyim seni??? Hadi avuçla amcığını, sok parmaklarını içine, beni düşün... Ben tam şu anda seni siktiğimi düşünerek sıvazlıyorum yarrağımı. Hadi bebeğim sok parmaklarını, okşa amcığını...

    YanıtlaSil
  3. SLM ADIM SOKAR SOYADIM ÇKARIR TANIŞMAK İSTEYEN VARSA BULUTLARIN ÜZERİNDE GEZDİRİRİM imparator06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Slm ben efe 25 yasinda ist da oturmaktayim benimle bulutlarin üstünde ucmak isteyen bekar, evli veya dul bayanlar. Ben sizi sevkten dört kose yapmaya hazirim sizde hazirsaniz hemen arayin tlf numaram 0530 829 29 07 bekliyorum

    YanıtlaSil